— Wybierz typ zgłoszenia — Platforma biurowa / Ekspertyza sprzętu Platforma biurowa / Internet Platforma biurowa / Konto użytkownika Platforma biurowa / Oprogramowanie / Oprogramowanie antywirusowe Platforma biurowa / Oprogramowanie / Oprogramowanie finansowo-księgowe Platforma biurowa / Oprogramowanie / Oprogramowanie kadrowo-płacowe Platforma biurowa / Oprogramowanie / Pakiet biurowy Platforma biurowa / Oprogramowanie / Pozostałe oprogramowanie użytkowe Platforma biurowa / Poczta e-mail Platforma biurowa / Sprzęt komputerowy / Komputer Platforma biurowa / Sprzęt komputerowy / Monitor Platforma biurowa / Sprzęt komputerowy / Urzadzenia wskazujące Platforma biurowa / Strona WWW Platforma biurowa / Urządzenia drukujące i skanery / Drukarka Platforma biurowa / Urządzenia drukujące i skanery / Skaner Platforma biurowa / Urządzenia drukujące i skanery / Urządzenie wielofunkcyjne Platforma biurowa / Usługi Online Platforma biurowa / Zasilacz awaryjny UPS Platforma biurowa / Zasoby sieciowe Platforma biurowa / Zdalny dostęp VPN Platforma telekomunikacyjna / Telefon komórkowy Platforma telekomunikacyjna / Telefon stacjonarny Platforma telekomunikacyjna / Telefon VoIP Sieci komputerowe / Okablowanie strukturalne Sieci komputerowe / Router Sieci komputerowe / Sieć bezprzewodowa WiFi Sieci komputerowe / Switch
Platforma biurowa
Wsparcie użytkowników z zakresu platformy biurowej.
Ekspertyza sprzętu
Ekspertyza, wycena, diagnostyka, uszkodzonego sprzętu.
Internet
Konfiguracja, naprawa lub problemy z działaniem internetu.
Konto użytkownika
Tworzenie, konfiguracja, administrowanie kontami użytkowników.
Oprogramowanie
Wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania.
Oprogramowanie antywirusowe
Oprogramowanie finansowo-księgowe
Instalacja, konfiguracja, aktualizacja, naprawa lub diagnostyka problemów oprogramowania finansowo-księgowego.
Oprogramowanie kadrowo-płacowe
Instalacja, konfiguracja, aktualizacja, naprawa lub diagnostyka problemów oprogramowania kadrowo-płacowego.
Pakiet biurowy
Instalacja, konfiguracja, aktualizacja, naprawa lub diagnostyka problemów pakietu biurowego (MS Office i inne).
Pozostałe oprogramowanie użytkowe
Konfiguracja, instalacja, aktualizacja, naprawa lub diagnostyka problemów z pozostałym oprogramowniem.
Poczta e-mail
Wsparcie użytkowników z zakresu poczty e-mail. Konfiguracja, instalacja, naprawa, dodanie adresów email na białą listę, zarządzanie skrzynką mailową lub problemy z działaniem
Sprzęt komputerowy
Wsparcie użytkowników z zakresu sprzętu komputerowego.
Komputer
Instalacja, konfiguracja, naprawa lub problemy z działaniem komputera
Monitor
Instalacja, konfiguracja, naprawa lub problemy z działaniem monitora
Urzadzenia wskazujące
Instalacja, konfiguracja, naprawa lub problemy z działaniem klawiatur i urządzeń wskazujących
Strona WWW
Tworzenie, konfiguracja oraz zarządzanie stronami internetowymi WWW.
Urządzenia drukujące i skanery
Zgłaszanie problemów z działaniem urządzeń drukujących i skanerów
Drukarka
Instalacja, konfiguracja, wymiana materiałów eksploatacyjnych, naprawa lub diagnostyka problemów z działaniem drukarki
Skaner
Instalacja, konfiguracja, naprawa lub diagnostyka problemów z działaniem skanera
Urządzenie wielofunkcyjne
Instalacja, konfiguracja, naprawa, wymiana materiałów eksploatacyjnych lub diagnostyka problemów z działaniem urządzeń wielofunkcyjnych
Usługi Online
Konfiguracja lub problemy z dostępem i działaniem usług Online np: Microsoft 365
Zasilacz awaryjny UPS
Instalacja, konfiguracja, naprawa lub diagnostyka problemów z działaniem zasilaczy UPS.
Zasoby sieciowe
Dodawanie, modyfikacja i usuwanie folderów sieciowych
Zdalny dostęp VPN
Tworzenie, konfiguracja lub diagnostyka problemów z połączeniami sieci VPN.
Platforma telekomunikacyjna
Wsparcie użytkowników z zakresu platformy telekomunikacyjnej
Telefon komórkowy
Instalacja, konfiguracja, naprawa oraz diagnostyka problemów z działaniem telefonu komórkowego.
Telefon stacjonarny
Instalacja, konfiguracja, naprawa oraz diagnostyka problemów z działaniem telefonu stacjonarnego.
Telefon VoIP
Instalacja, konfiguracja, naprawa oraz diagnostyka problemów z działaniem telefonu lub usług VOIP.
Sieci komputerowe
Wsparcie użytkowników z zakresu sieci komputerowych oraz użądzeń takich jak: switche, routery, firewalle, Wi-Fi
Okablowanie strukturalne
Tworzenie nowych połączeń kablowych, rozwiązywanie problemów z działaniem okablowania strukturalnego, diagnostyka poprawności działania okablowania.
Router
Instalacja, konfiguracja, naprawa oraz diagnostyka działania routera.
Sieć bezprzewodowa WiFi
Konfiguracja sieci bezprzewodowej, rozwiązywanie problemów z działaniem sieci WIFI.
Switch
Konfiguracja switcha, naprawa oraz diagnostyka problemów z działaniem switcha.